زمین سنجش رایان در نمایشگاه MINEX 2020

نهمین نمایشگاه بین‌الملللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس 2020) و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی (iMat 2020) بطور همزمان از 8 تا 10 مهر ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) در تهران برگزار گردید.

شرکت زمین سنجش رایان با حضور فعال در این نمایشگاه به معرفی خدمات این کمپانی ها در حوزه مانیتورینگ دیواره های معادن به وسله رادار و همچنین دیسپچینگ تمام هوشمند ماشین آلات معدنی پرداخت.

زمین سنجش رایان در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی کرمان

هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری و تجهیزات وابسته و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات معدنی و راه‌سازی با حضور فعالان و سرمایه گذاران بخش معدنی و صنعتی در تاریخ 1 الی 4 تیرماه 1399 در استان کرمان برگزار گردید.

شرکت زمین سنجش رایان به عنوان نماینده انحصاری کمپانی  های REUTECH و VIST GROUP با حضور در این نمایشگاه به معرفی خدمات این کمپانی ها در حوزه مانیتورینگ دیواره های معادن به وسله رادار و همچنین دیسپچینگ تمام هوشمند ماشین آلات معدنی و سیستم مدیریت لاستیک ماشین آلات معدنی پرداخت.

زمین سنجش رایان در نمایشگاه MINEX 2019

هشتمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی و هشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی MINEX 2019 از 15 مهرماه لغایت 17 مهرماه در تهران برگزار گردید.

شرکت زمین سنجش رایان به عنوان نماینده انحصاری کمپانی  های REUTECH و VIST GROUP با حضور در این نمایشگاه به معرفی خدمات این کمپانی ها در حوزه مانیتورینگ دیواره های معادن به وسله رادار و همچنین دیسپچینگ تمام هوشمند ماشین آلات معدنی پرداخت.

زمین سنجش رایان در سومین کنفرانس بین المللی سازه های نوین

سومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران، در تاریخ 17 و 18 شهریورماه سال 97 با مشارکت فرهیختگان و اساتید برجسته داخلی و خارجی در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

شرکت زمین سنجش رایان با حضور فعال در این کنفرانس، با برپایی کارگاه آموزشی در زمینه کاربرد فناوری های نوین در پایش سلامت سازه ها، این متد نوین در مانیتورینگسازه ها را معرفی نمود.

زمین سنجش رایان در سمینار تخصصی پایش سلامت سازه های شهری

سمینار تخصصی پایش سلامت سازه های شهری روز پنج شنبه مورخه 1397/05/11 در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شهرداری تبریز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با حضور جمعی از کارشناسان و مهندسین مناطق و مرکز شهرداری تبریز برگزار شد. شرکت زمین سنجش رایان به عنوان حامی این همایش و شرکت پیشگام در بکارگیری تکنولوژی های نوین در حوزه پایش سلامت سازه ها، به معرفی رادارهای اینترفرومتریک و نقش آن ها در این صنعت پرداخت. شایان ذکراست: مدرسین این سمینار آقایان دکتر بهروز عسگریان، دکتر شروین عطایی عضو هیات علمی دانشگاه علم  وصنعت ایران و مدیر آزمایشگاه بودند.

 

زمین سنجش رایان در پنجمین نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایران ( MINEX 2016)

شرکت زمین سنجش رایان در پنجمین نمایشگاه سالانه معدن و صنایع معدنی ایران  (MINEX2016) که از ۱۰ لغایت ۱۲ مهرماه ۱۳۹۵ در محل مصلی امام خمینی تهران برگزار گردید شرکت داشت.

شرکت زمین سنجش رایان در این نمایشگاه به عنوان نماینده انحصاری شرکت ایتالیایی IDS به ارائه سیستم های رادارهای تداخلی این شرکت به منظور مطالعه پایداری شیب معادن روباز پرداخت.

زمین سنجش رایان در چهارمین همایش و نمایشگاه سد و تونل ایران (DATEX 2016)

شرکت زمین سنجش رایان در چهارمین همایش و نمایشگاه سد و تونل ایران که در روزهای ۵ تا ۷ مهرماه ۱۳۹۵ در هتل المپیک تهران برگزار شد شرکت داشت.

در این نمایشگاه شرکت زمین سنجش رایان به عنوان نماینده انحصاری کمپانی سوئیسی Amberg Technologies به معرفی تکنولوژی پیش بینی لرزه ای تونل TSP) Tunnel Seismic Prediction) پرداخت.همچنین در این همایش سخنرانی تحت عنوان ” پیش بینی مخاطرات زمین شناسی در حفاری تونل بلند زاگرس با استفاده از فن آوری TSP” ارائه گردید. این سخنرانی به معرفی تکنولوژی TSP و دست آوردهای شرکت زمین سنجش رایان در استفاده از این تکنولوژی در تونل بلند زاگرس می پردازد.